Červený most

16.11.2009 11:56

                                                         

 

Červený most

(Záviš)

 

Hledali mě včera večer fízli

já však zrovna nebyl doma,

já byl na Červeném mostě

o zábradlí opřen prostě.

 

Hledali mě včera večer fízli

já však zrovna nebyl doma,

já byl na Červeném mostě

a na něm jsem kouřil prostě

 

Červený most je železniční most

víc vám k tomu nesdělím, už to je dost

 

Nenašli mě včera večer fízli

poněvadž já nebyl doma

já byl na Červeném mostě

a z toho mostu plival prostě

 

Nenašli mě včera večer fízli

nemohli, já nebyl doma

já byl na Červeném mostě

a z něj dolů čuměl prostě

 

 Až mě příště budou hledat fízli

budu na Červeném mostě

vzplanou ve mně libé touhy

vždyť jsem jenom člověk pouhý

 

Až mě příště budou hledat fízli

budu na Červeném mostě

spokojeně onanovat

jak se zdravý muž má chovat

 

Červený most je železniční most

víc vám k tomu nesdělím, už to je dost

Červený most je železniční most

                                                                víc nesdělím, žena, nůše, píseň, kost...

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Louda-team - všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode